פורום עשה זאת בעצמך

בפורום זה ניתן לשאול את כל השאלות הנוגעות לתחומי העשייה העצמית. יש לכם בעיה וזקוקים להכוונה בביצוע? יש כאן גולשים רבים בעלי ניסיון בתחומים שונים אינסטלציה, שיפוצים, נגרות, גינון ועוד. כמו כן, זה המקום לחלוק עם כולם דברים שבניתם ועשיתם במו ידיכם.

פתילים 1951 עד 1980 מתוך 2393
  •  23:01 01/07/2008קובי | קידוח באסלת מונובלוק
    + הוספת תגובה

    שלום, ברשותי אסלת מונובלוק ישנה כך שבניאגרה הקדח שדרכו נכנסים המים למנגנון, הנמצא בתחתית המיכל, הינו 5 ס"מ במקום הסטנדרט של 6 ס"מ. לא הצלחתי למצוא מנגנון של 5 ס"מ (שלי נהרס). חשבתי על לקדוח בחרס, אך לפני שאני עושה זאת אני רוצה לוודא שזה לא שטות (קידוח אוטומטית שובר וסודק וכו') אם למישהו יש רעיון אחר אשמח לשמוע. תודה ויום טוב, קובי

  •  10:03 02/07/2008שי | אני מודה שלא לגמרי הבנתי אותך. אבל אנסה לעזור בכל זאת.
    + הוספת תגובה

    הבנתי שיש לך מונובלוק עם כניסת מים מהתחתית. הבנתי שאתה רוצה להחליף את המנגנון. לא הבנתי איך החור כניסת מים הוא 5 ס"מ? בכל מקרה לפני שאתה קודח - אני ממליץ לך ליצור קשר עם פלסאון (מצ"ב קישור) או עם חנויות המתמחות באינסטלציה. סביר להניח שעדיין אפשר למצוא מנגנון שיתאים לך.


    קישור מצורף: http://www.plasson.co.il/Index.asp?ArticleID=631"CategoryID=53"Page=1
  •  01:38 04/07/2008קובי | מונובלוק
    + הוספת תגובה

    האסלה שלי היא בת 15 שנה! אם נסתכל על תחתית מיכל ההדחה יש 3 חורים (שמעניינים אותי) 2 לברגים (כפי שניתן לראות גם בהדרכה שלכם על התקנת אסלה) ועוד קדח עגול יותר גדול, שאליו התכוונתי (אם אתה לא זוכר את ההדרכה, תציץ). אותו קדח גדול, הוא כ60 מ"מ במנגנונים החדשים, בעוד שהמנגנון שלי, שהוא כנראה בן כ-15 שנה, הינו 2אינץ בלבד (כ-5 ס"מ=50מ"מ). הסתכלתי עוד לפני הפורום באתר של פלסאון, וגם להם אין פתרון חוץ מלהחליף מונובלוק. לפני שאני מחליף את המונובלוק אני רוצה לנסות להרחיב את הקדח הקיים שלי ל-60 מ"מ, כדי שיתאים למנגנונים החדשים, שכן אני די אוהב את האסלה הנוכחית, וחדשה כזו תעלה די יקר. תודה!

  •  23:25 04/07/2008שי | עכשיו הבנתי :) וזה יותר בעייתי משחשבתי. אני חשבתי שמדובר על פתח כניסת המים.
    + הוספת תגובה

    אם אתה רוצה להרחיב את החור של יציאת המים אתה צריך גם להרחיב את החור המקביל לו באסלה... וזה כבר הופך את זה למסובך מאוד. הבנתי שמהאתר של פלסאון לא תבוא הישועה, אבל מה בדבר חנויות מתמחות של אינסטלציה? אולי להם כן יש משהו ישן? שווה לבדוק לפני שאתה ניגש להרחבה שעלולה להרוס את האסלה. בכל מקרה אני הייתי מנסה להרחיב בצורה הבאה - מצייר את היקף המעגל הדרוש, קודח עם מקדח קרמיקה קטן ככל האפשר מסביב להיקף. אני מאחל לך המון בהצלחה! :)

  •  22:21 05/07/2008קובי | מונובלוק - המשך
    א. תודה. ב. אם החור שבאסלה גדול מ-6 ס"מ עדיין צריך להגדיל אותו, כדי שישמר יחס דומה ליחס המקורי? תודה ושבוע טוב, קובי.
  •  17:38 06/07/2008שי | לא. אם זה מתאים אז זה מתאים. תתחיל רק בניאגרה. תעדכן בבקשה
    אם בא לך כמובן. אף פעם לא עשיתי זאת וזה מעניין.
  •  13:48 01/07/2008סיגל | הדבקת אבנים על פורמייקה
    + הוספת תגובה

    שלום, אני מעוניינית לשדרג מראה שהמסגרת שלה עשויה מפורמייקה, איזה דבק מתאים להדבקת אבנים(רגילות לחלוטין)על פורמייקה????? והאם יש דבק שקוף כלשהו וחזק מספיק לעבודה כזו????

  •  14:48 01/07/2008קובי | את יכולה להשתמש בשרמיק אבל קודם לחרוץ טוב טוב את הפורמייקה על ידי שיוף ל_ת
  •  03:11 01/07/2008ג'וי | גימור בצביעת פורמייקה
    + הוספת תגובה

    שלום, צבעתי פורמייקה עם צבע אקריל, לפי השלבים הנכונים : שיוף הפורמייקה, יסוד, צבע אקריל ועליו 2 שכבות לקה אקרילית מבריקה . יצא יפה. השאלה : האם בין כל יישום צריך לשייף ? אני שייפתי רק לפני יישום הפריימר אז אשמח לדעת כי ביניים עשיתי רק דוגמא. כדי שיהיה שימושי למטבח - כמה שכבות צבע אקרילי צריך ? וכמה שכבות לקה שקופה ?

  •  09:31 01/07/2008שי | אלו שני שיופים שונים. השיוף שביצעת בהתחלה נועד לשרוט את הפורמייקה
    + הוספת תגובה

    ולגרום לצבע להיתפס ולהיקשר טוב יותר. בשלב גימור הלכה נהוג לשייף בנייר בעל גרעון עדין מאוד, ולשייף מעט רק להשגת מרקם חלק לגמרי (המרקם בסוף יישום הלכה הוא מעט מחוספס). אין כלל אצבע בנוגע למספר השכבות שאת זקוקה להן. מספר שכבות הצבע תלויות בגוון הקודם ובגוון הקיים, כשהתוצאה היא לשביעות רצונך זה מספק. לכה לעומת זאת, שכבה אחת היא לרוב לא מספיקה, אך שוב זה שיקול אישי לגבי עובי הציפוי שרוצים. אני חושב ששתי שכבות הן מספקות. נשמח לראות תמונות.

  •  16:37 01/07/2008ג'וי | שי, תודה ועוד שאלה
    + הוספת תגובה

    תמונה אשלח בינתיים עוד לא צבעתי מטבח שלם רק דוגמיות פורמייקה. הבנתי שסה"כ לאורך כל העבודה יהיו 2 שיופים - 1 לקשירת הפריימר, ו2 - לגימור הלכה הסופית. מה לדעתך יותר עמיד פרקטי למטבח ( מתבלה פחות, אין לי כח כל שנתיים לחדש לכה אחרי שריטות ) - לכה שקופה או מט משי ? לגבי החריצים של ידיות - ראיתי שיש חומר במרקם גמיש של נירלט שאפשר לשטח אותו עם מרית קטנה לתוך החריצים ובכך למחוק את העובדה שהיו פעם ? ( לפני הפריימר ? ), נדמה לי שרצוי לערבב אותו קצת עם הצבע של האקריל כדי להסוותו ?

  •  19:02 01/07/2008שי | היי ג'וי. לגבי השיוף הבנת נכון. לגבי הלכה, ככלל על משטח מט ייראו פחות שריטות מאשר על מבריק.
    + הוספת תגובה

    אבל לכי עם מה שיפה בעינייך (אני מעדיף מט גם מבחינת יופי). לגבי סתימת החריצים - אני לא יודע על איזה חומר בדיוק את מתכוונת, אבל התיאור שלך נכון ונשמע כמו סוג של מרק עץ. כמובן שהיישום שלו (וזמן הייבוש) מגיע בשלב של לפני הצבע. לאחר מכן (שוב???) ליטוש עדין להשגת פני שטח חלקים ואז צביעה. אם משתמשים במרק עץ אז חשוב לבחור צבע די אטום, אחרת קיים סיכוי שיראו אותו. אם יש לך משטח ניסויים אז תקדחי בו חור דק ותבצעי ניסוי מקדים.

  •  19:37 01/07/2008ג'וי | שי באמת תודה על המשוב
    בחרתי נושא או שלא פשוט או שאני מאד לא בעניינים, אז יוצא לי להיטרטר , אבל בעזרתך התהליך מתקצר והולך . לגבי המרק 'ניסו' ( הכוונה שלא היה לי ניסיון להסביר למוכר ... ) דווקא למכור לי חומר רך וגמיש, שקוף ( נראה דומה מאד לשרף ), אחפש משהו אטום יותר. שוב תודה, על הסיוע האדיב
  •  22:41 30/06/2008א.י. | מונובלוק
    + הוספת תגובה

    איך מתקנים ברז של מונובלוק שלא מוריד את המים בלחיצה הראשונה רק אחרי כמה לחיצות המים יורדים.

  •  08:15 01/07/2008דנצימן | ברז מונובלוק
    + הוספת תגובה

    הדרך שאני מכיר היא החלפת המגנון למנגנון חדש,ניסתי בעצמי כמה פעמים לתקן וללא הצלחה. מנגנון חדש כולל המצוף עולה באיזור 170 ש"ח. 15 דק' עבודה והעניין מסודר. בהצלחה. דנצימן

  •  23:18 29/06/2008פנקוטה | ואם כבר אז הצעה קטנטנה לשיפור
    + הוספת תגובה

    אחרי שכותבים הודעה בפורומים ולוחצים "שלח", כדאי לרפרש את הדף באופן אוטומטי.

  •  09:56 30/06/2008HomeAid | יטופל. ל_ת
  •  23:13 29/06/2008פנקוטה | רק רציתי לפרגן
    + הוספת תגובה

    וואו! איזה אתר מקסים. הגעתי במקרה לפני 3 שעות כשחיפשתי בגוגל "אקדח דבק חם", ומאז אני כאן... מוצאת פתרונות ורעיונות למלא דברים :) סחתיין. חבל שלא הכרתי קודם, ומבטיחה לחזור ולהמליץ!

  •  09:55 30/06/2008HomeAid | תודה רבה. אנחנו מעריכים זאת. ל_ת
  •  23:05 29/06/2008פנקוטה | אקדח דבק חם תמונה מצורפת
    + הוספת תגובה

    הכנסתי את גליל הסיליקון לאקדח - רק עכשיו ראיתי את סרט ההדרכה באתר והבנתי שהגליל צריך לבלוט החוצה קצת. אני כנראה דחפתי אותו יותר מידי פנימה... (כמו שאפשר לראות בתמונה) יש מה לעשות בנידון?

  •  09:34 30/06/2008ענבר | לא נורא
    + הוספת תגובה

    תדחפי עוד גליל מאחוריו

  •  10:01 30/06/2008ginzo | לא עשית שום דבר רע. יש לך פשוט נר קצר.
    + הוספת תגובה

    כמו שענבר ענתה לפני, תכניסי עוד נר מאחור והמנגנון ידחוף את הנר הראשון באמצעות השני.

  •  20:24 28/06/2008אריק | החלפת סרט בתריס גלילה
    + הוספת תגובה

    האם ניתן לקבל הסבר איך מחליפים סרט בתריס גלילה כך שהתוצאה תהיה מתוחה ועובדת כמו שצריך

  •  09:55 29/06/2008שי | החלפת סרט בתריס (מתוך הודעה ישנה)
    + הוספת תגובה

    אורך הסרט צריך להיות פי 3 ממרחק בין התופסן העליון לתחתון. לעבודה : משוך את הרצועה הקרועה (תעלה את התריס) עד הסוף. עכשיו התגלה לך בורג שמחזיק את הרצועה אל בסיס התריס. תחזיק את התריס למעלה עם היד השנייה או מישהו אחר ושחרר את הבורג. חבר לאותו המקום את הסרט החדש שקנית. עכשיו תתחיל להוריד את התריס לאט והרצועה למעשה תשתלב בגלגלת ובמסילות. עכשיו לחלק התחתון - קח את הסרט החדש ותשחיל אותו בתפס מבחוץ פנימה. עכשיו יש לך מעין גלגל קפיצי שכזה. שחרר ממנו את הסרט הקרוע. סובב את הגלגל עם כיוון השעון על מנת להגביר את המתיחה. עכשיו חבר את הסרט החדש ושחרר את האחיזה.

  •  17:31 27/06/2008גיא | צביעת שולחן עץ שחור
    + הוספת תגובה

    לא יודע איזה עץ, אבל הוא יחסית מאסיבי. איך הכי נכון לצבוע ולמה לצפות? (:

  •  19:31 29/06/2008שי | אתה מעוניין לצבוע שוב בצבע שחור?
    + הוספת תגובה

    כעקרון התהליך הוא זהה. יש צורך לשייף את השולחן, לתקן פגמים ואז ליישם שכבה של צבע עץ בגוון הרצוי. לאחר ייבוש מלטשים בנייר עדין וצובעים שכבה של לכה. חוזרים על ליטוש / צביעה עד להשגת שכבת ההגנה הרצויה (בערך 3 שכבות). למה לצפות? לשולחן שייראה כחדש :)

  •  11:38 27/06/2008ענבל | קופסאת עץ לצעצועים
    + הוספת תגובה

    יש לי קופסא גדולה לאחסון צעצועים , הקופסא היא מעץ בעבר היא הייתה צבועה בצבע עץ + לקה אך היום הלקה והצבע דהה אני מחפשת רעיונות לצבעים יפים ושובבים לצבוע את הקופסא אשמח לעזרה ענבל

  •  13:06 27/06/2008ענבר | צביעה
    + הוספת תגובה

    את יכולה להעתיק ציור ילדים מאיזה ספר או תמונה ולצבוע אותו באקריל. תוכלי להעתיק לנייר פרגמנט ואז עם נייר קופי להעביר לקופסה אפשר גם ללכת על שבלונות נחמדות או שבלונה של עיגולים ולשחק איתם אחד על השני בצבעים חיים. אפשר לעשות צביעת ברקוד של פסים בכל מיני צבעים (נעזרים במסקינגטייפ לסימון וצביעה ישרה). זה מה שעולה לי כרגע... שבת שלום!

  •  14:31 26/06/2008איתי | צביעת דלת כניסה מעץ
    + הוספת תגובה

    איך ניתן לצבוע דלת כניסה מעץ (כזו של וילות במושב) מבלי להרוס את הקווים הטבעיים של העץ.

  •  16:04 26/06/2008שי | אני לא יודע איזה צבע כבר קיים על הדלת. אבל יאכט וורניש (למשל) זו סוג של לכה מגוונת
    + הוספת תגובה

    שמתאימה למשימה. היא תאפשר לעץ לשמור על המרקם של הסיבים. מומלץ לפני תחילת הצביעה לצבוע קרש לבדיקה, על מנת לראות האם אכן מדובר בגוון הרצוי. כמו כן מומלץ לצבוע את הדלת בשכיבה כדי למנוע תופעה של נזילות.

  •  12:57 24/06/2008פנינה | קיר ד'מוי לבנים
    + הוספת תגובה

    אני מעונינת לעשות קיר דמוי לבנים בסיתות מאוד עדין מאחורי המיטה בחדר שינה ,באחד החיפושים באינטרנט נתקלתי בלבנים דקות מאוד שהן גמישות וניתן לחתוך אותן בסכין יפני "לבני מדבר" משהו יודע היכן קונים אותן?

  •  05:24 26/06/2008רון | תחפשי "אבנים סינטטיות להדבקה" ל_ת
  •  05:26 26/06/2008רון | תחפשי: "אבן סינטטית להדבקה ל_ת
  •  10:30 24/06/2008אבי | בניית נדנדה לגינה
    + הוספת תגובה

    אני רוצה לבנות לילדים נדנדה תלויה מעץ. אשמח לקבל מידע על כמות חומרים ותרשים בניה. תודה מראש אבי

  •  17:02 22/06/2008גיא | צביעת חדר אמבטיה
    + הוספת תגובה

    האם לצבוע את התקרה עם אותו הצבע שבו אני צובע את הקירות?

  •  10:48 23/06/2008שי | תלוי מה היה לך שם קודם. דווקא סביר להניח שהיה סיד.
    + הוספת תגובה

    צבע אקרילי לא נדבק טוב על סיד ובעיקר במקלחת גורם להתקלפויות אח"כ. קח סמרטוט לח ושפשף בחוזקה את התקרה. אם יש מעט שאריות של צבע על הסמרטוט מדובר בסיד או פוליסיד ואז עליייך לצבוע בצבע דומה או למרוח שכבת יסוד לפני צביעה באקרילי.

  •  13:42 22/06/2008קרל | החלפת קנטים בדלתות של ארון מטבח
    + הוספת תגובה

    אני מעוניין להחליף קנטים ( פנלים ) בדלתות ומגירות הארון, מדובר על קנט נשלף. מצאתי קנט מאלומיניום אך הוא יותר דק לכן לא ישים כי יווצר מרחק גדול בין המגירות או הדלתות. אודה על פתרון יצירתי והיכן ניתן לרכישה.

  •  13:16 22/06/2008שלומי | איך אפשר לבצע חיפוש על השאלות והתשובות בפורומים?
    + הוספת תגובה

    איך אפשר לבצע חיפוש על השאלות והתשובות בפורומים?

  •  10:49 23/06/2008HomeAid | מנוע החיפוש ירד לצורך תחזוקה ושדרוג. הוא יחזור בקרוב.
    + הוספת תגובה

    מתנצלים על אי הנוחות הזמנית.

  •  13:14 22/06/2008שלומי | צביעת קירות - והרבה
    + הוספת תגובה

    שלום, האם יש דרך לצבוע קירות פנים בצורה מהירה ואיכותית. חוץ מרולר שזה מתיש והרבה עבודה. אולי ריסוס/ התזה? מה הפרוצדורה/ כלים/ עלויות/ מגבלות תודה, מעבר לכך האתר נהדר

  •  14:25 22/06/2008קובי | יש מכשיר להתזה שנקרא איירלס.
    + הוספת תגובה

    הוא עובד כמובן עם קומפרסור ונחשב לצביעה איכותית ונקייה, ולכן מתאים לעבודות פנים. עלות המכשור גבוהה מעלות צביעת כל הדירה ברולר... לכן אם מדובר על עבודה עצמית זה ממש מיותר.

  •  15:37 22/06/2008שלומי | תודה על התשובה - אם אפשר פרטים נוספים
    + הוספת תגובה

    בהנחה ואפשר לשכור מכשיר שכזה, מה צריך לקחת בחשבון? סוג צבע? כושר כיסוי? צורת עבודה?

  •  16:26 22/06/2008קובי | השימוש נעשה בצבעים אקריליים רגילים (טמבור או נירלט)
    + הוספת תגובה

    כושר הכיסוי הוא למעשה גבוה יותר מאשר בשימוש ברולר ולכן אתה יכול ללכת לפי כושר הכיסוי שרשום על פחי הצבע. לגבי אופן העבודה עם המכשיר זה די פשוט ואני סמוך ובטוח שאם תמצא מישהו שישכיר לך אחד אז הוא גם ידגים לך את אופן השימוש. אתה יכול להתרשם מהסרטון המצורף (לו רק פה היה נהוג להשכיר ציוד עבודה באותו האופן שנהוג באירופה).


    קישור מצורף: http://www.youtube.com/watch?v=XV1_8eTrOEc
  •  16:29 22/06/2008שי | דווקא אפשר לשכור איירלס. ולצביעת בית שלם זה עשוי בהחלט להשתלם.
    סתם קישור שמצאתי, זו לא המלצה או משהו.
    קישור מצורף: http://www.hufler.co.il/rent.html
  •  18:26 22/06/2008שלומי | תודה על התגובות
    האם מישהו יודע על מקום להשכרת ציוד באזור רחובות?
  •  14:26 22/06/2008קובי | הכוונה הייתה שעלות המכשור גבוהה יותר מתשלום לבעל מקצוע שיצבע במקומך. ל_ת
  •  08:52 22/06/2008חגי | בניית שלד מחסן ממסלולים וניצבים מעובים
    + הוספת תגובה

    ברצוני לבנות מחסן איסכורית , אני לא יודע לרתך ורציתי לשאול האם ניתן לבנות שלד למחסן שכזה מניצבים ומסלולים בעובי גדול יותר מהעובי שמשתמשים בו לבניית קירות גבס. (בגבס השתמשתי ב0.5 מ"מ וקראתי שיש של 0.8 מ"מ) אם התשובה חיובית אשמח לדעת מה העובי הדרוש של המסלולים ואיפה ניתן לקנות כאלה. תודה

  •  11:30 22/06/2008שי | בגדול זה אפשרי עם חיזוקים מסויימים. ממה אתה בונה את המעטפת?
    + הוספת תגובה

    ואיך אתה מתכנן לעגן את היסודות אל האדמה? אני בניתי מחסן דומה אבל בתוך לול. את ארבעת היסודות הפינתיים עשיתי מעץ 5 על 10 שעוגן לבטון ברצפה עם פרזול וכמה ג'מבואים. ניצבים עשיתי כל 40 ס"מ וגם אלכסונים. הפרופילים של איסכורית יותר מתאימים למשימה מאשר של אורבונד.

  •  06:01 26/06/2008רון | שלד לאיזקורית
    + הוספת תגובה

    אפשר לבנות שלד עץ עם עמודים שמכיבים מראש מקורת ברוחב 50 מ"מ, קורה, רווח(ע"י חתיכות קורה באורך כ-20-30 ס"מ ובמרווחים של כ-70-120 ס"מ ועוד קורה (כמו בפרגולות). עמוד כזה הוא חזק מאוד ואפשר לקנות חלק מוכן שעוגן אותו לאדמה (ברוחב 15 ס"מ) אולי יש גם מידה לקורה צרה יותר לא מכיר.

  •  06:03 26/06/2008רון | שלד לאיזקורית
    + הוספת תגובה

    ואפשר גם לקדוח פרופילים יותר רציניים מכאלה של גבס עם מקדחה ביתית ומקדחי חתכת למשל צינור ברזל (במרקרה זה יש צורך ב"מקב") , ברזל זוויתן(בזנט) או קורות איי (I-Beam) דקה יחסית ואז לחבר עם בורג ואום. קח בחשבון שזה יקח קצת זמן ושישברו כמה מקדחים בדרך (קנה כמה המידה שבה החלטת לעבוד). חוצמזה- תמיד יותר נוח להתחיל לקדוח במידה קטנה ולהרחיב אחכך ואלחסונים תמיד מחזקים את המבנה. בהצלה!!!

  •  13:54 21/06/2008אסף | החלקת קירות
    + הוספת תגובה

    הקיר שאני רוצה לצבוע לא חלק זה לא נקודה ספציפית אלא רוב הקיר אני יקרא לזה לא ישר לחלוטין האם ניתן להחליק קיר שלם ואם כן כיצד? תודה

  •  10:54 22/06/2008שי | בוודאי שאפשר להחליק. ישנן שתי שיטות עיקריות שעשויות להתאים לך
    + הוספת תגובה

    האחת - זולה יותר אבל עשויה להצריך הרבה עבודה ואולי גם מיומנות אם מדובר על שטח גדול מאוד - שימוש בשפכטל מוכן על כל פני השטח והחלקה עם מאלג'. השנייה - קצת יותר יקרה - ציפוי של הקיר בלוחות גבס.

  •  07:03 26/06/2008רון | ליטוש לאחר שפכטל
    + הוספת תגובה

    אם תבחר לעשות שפכטל ,שפכטל אמריקאי מוכן הכי פשוט, (דומה להחלקת עוגת קצפת) לא חייבים להצליח בדיוק "על רטוב" אפשר אחרי יבוש ללשט עם נייר לטש (זכוכית) גס יחסית. אל תגזים! כך בחשבון שללטש משטחים גדולים זו עבודה קשה ומלוכלכת (להתאים בין משיכות מאלג' זה פחות נורא) ומה שרטוב ונוח לעבודה הופך לקשה ו... קשה. מה שבטוח- תמיד אפשר עוד שכבה. בהצלחה!!!

  •  10:53 21/06/2008selek10 | בנית דק
    + הוספת תגובה

    אני מחפש הצעות לבנית דק מעל משטח דשא

  •  06:33 26/06/2008רון | בסיס לדק
    + הוספת תגובה

    שלד לדק הוא שלד די פשוט (כל הזוויות הן 90 מעלות) בטח תוכל להבין את הבסיס בוידאו על הפרלולה שמופיע באתר. כמובן שככול שהקורות חלשות יותר יש צורך ברווחים קטנים יותר וככול שהמבנה חלש יותר יש צורך ביותר רגליים. את הרגליים יש לקבוע כך שכולן ישבו בלחץ "בערך" שווה ויצרו משטח "בערך" מפולס. אחכך דוחפים מתחת לכל רגל משטח עץ בגודל 30/30 ס"מ לפחות וברווחים שבטח יווצרו אפשר לדחוף כמעט כל דבר (אריחים, ספרים וכו') כך בחשבון שמבחינה אסטטית מה שבחוץ חשוב מה שבמרכז לא.

  •  06:47 26/06/2008רון | גימור לדק
    + הוספת תגובה

    מבחינת גימור יש שמנים שנותנים גימור טיבעי ויפה אך נוטה לספוג לכלוך ויש לחדשם לעיתים קרובות יחסית ואם בלכה אז רק באיכותית ביותר, תראה איך נראת פרגולה מוזנחת שעומדת בשמש וגשם בלי שדורכים עליה ותשתכנע מיד. יש חומרים שמיועדים לדקים של סירות יש כאלה שמרכיבים משני חומרים שמתקשים רק במגע זה עם זה. החומרים האלה יקרים אבל אם תקח בחשבון שהם יחזיקו מעמד לפחות פי 3 מחומרים זולים ולא תצתרך לעבוד כדי לחדש אותם זה משתלם. חומרים טובים יגיעו שקופים, אם תרצה לגוון את העץ יש חומר שנרקא בייץ הוא מגיע בשלל גוונים והוא צובע את העץ על בסיס מים ואחרי היבוש מורחים לכה. בהצלח!!!

  •  13:45 20/06/2008עזרא | זרם מים חלש במונובלוק
    + הוספת תגובה

    הרכבתי אסלת מונובלוק אך בעת ההדחה מהניאגרה הזרם לא מצליח להדיח לביוב כנדרש, אפילו לא חתיכת נייר טואלט בודדת. - מה עושים?

  •  19:53 20/06/2008שי | משאלתך אני מבין שמדובר באסלה ומנגנון חדשים.
    + הוספת תגובה

    כמו כן הזרם עצמו חלש ולא היניקה של המים והפסולת. אם אני צודק בשתי השורות הקודמות, אז סביר להניח שיש בעיה כלשהי במנגנון או בהרכבה שלו שלא מאפשרים לכמות המים לצאת בבת אחת. נסה לפרק ולהרכיב שוב את המנגנון ולצפות בו בזמן שאתה מדיח את המים. האם הוא עולה למעלה כמו שצריך? עוד סיבה יכולה להיות שיש ניילון או נייר בחור הכניסה לאסלה (היכן שהניאגרה מתחברת לאסלה) לפעמים שקונים אסלה חדשה יש ניילונים שמגינים על הפתחים מלכלוך, ייתכן ולא הוצאת אותו.

  •  11:40 19/06/2008אורית | ניאגרת חרס דולפת? דגם דאל
    + הוספת תגובה

    במשך כל שעות היום יש רעש של כניסת מים לניאגרה. לא נראה שיש נזילה לתוך האסלה למרות שהגיוני שאכן יש כזו. מה עושים?

  •  12:35 19/06/2008שי | קודם כל בודקים אם אכן יש נזילה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת
    + הוספת תגובה

    היא לייבש את פנים האסלה עם נייר סופג ואז להניח ריבוע של נייר טואלט מתחת לאחד מפתחי המים או אפילו בכל ההיקף. מהר מאוד את תראי אם יש נזילה. אם אכן יש תחזרי ונשמח לעזור לך לתקן אותה.

  •  12:10 21/06/2008אורית | אכן יש נזילה, כבר פרקנו את כל המכלול,
    + הוספת תגובה

    וכנראה הנזילה היא מהאטמים הפנימיים.

  •  10:45 22/06/2008שי | מעולה. הצעד הראשון כבר נעשה, וההחלפה של האטם היא פשוטה מאוד. ל_ת
  •  22:38 18/06/2008חיים | עץ
    + הוספת תגובה

    הייתי שמח לקבל הדרכה איך ניתן לעשות נדנדה מעץ

  •  15:26 18/06/2008אבי | מגן פינה בקיר גבס
    + הוספת תגובה

    ברצונני לדעת במה כדאי להשתמש לשם הגנה על הפינות של קירות הגבס. האם בפינה משתנה או במגן פינה ממתכת? פינה משתנה היא בעצם רק נייר, ויש בזה גם סיכון בטיחותי מסויים כשרצועות המתכת נחשפות. מה אתם אומרים?

  •  06:29 19/06/2008שי | בוקר טוב אבי. השאלה האמיתית היא כמה באמת המקום מיועד לפגיעות מכאניות.
    + הוספת תגובה

    אין ספק שמגן פינה טוב יותר מפינה משתנה. אבל, הוא קצת יקר יותר ומצריך כלי ייעודי להתקנתו. בכלל, היום הכי נפוץ להשתמש במגן פינה שגם הוא מגיע על סרט ומאוד דומה לפינה המשתנה רק יותר עבה וחזק. בקיצור דעתי היא כזו - הדבקה טובה של מגן פינה עם סרט. הוא חזק יחסית, עמיד יחסית ואין סכנה שישתחרר מתחת לשכבת שפכטל.

  •  17:09 22/06/2008אבי | תגובה
    + הוספת תגובה

    תודה רבה. מדובר למעשה בפינה של מס' קירות גבס בבית, המשמשים כמחיצות/מבודדות. יש יתרונות וחסרונות לכל דבר, אבל הבנתי שהיום כולם משתמשים בפינה משתנה.

  •  01:14 18/06/2008יניב | מלבן קרמיקה שבור בחלק הצדדי-מה לעשות ? תמונה מצורפת תמונה מצורפת
    + הוספת תגובה

    מעוניין בעזרתכם בבקשה לדעת מה ניתן לעשות במקרה של שבר בצד הקרמיקה(תמונה מצורפת). ואיך ניתן אם בכלל לתקן זאת. אני בהחלט מעוניין להזמין איש מקצוע לשם כך ורוצה לדעת האם ידוע לכם על טווח מחירים במקרה כזה. מודה לכם על העזרה.

  •  13:15 18/06/2008שי | לצערי לא באמת ניתן לתקן זאת. במידה ויש לך אריח אחר אז ניתן להחליף.
    + הוספת תגובה

    ואם אין ברשותך כזה, אז שווה להשקיע ולחפש אריח זהה. לאחר מכן צריך בזהירות רבה להסיר את האריח השבור, להוריד חלקי טיט רופפים ולהדביק את האריח החדש. ולסיום - רובה. אם אכן תשיג אריח אז סה"כ העבודה היא עבודה קטנה ודי פשוטה ולכן בעל מקצוע יחייב אותך בעיקר על הביקור. להערכתי 250 עד 300 ש"ח.

  •  13:25 18/06/2008יניב | תודה רבה על הייעוץ
    + הוספת תגובה

    מעריך זאת.

  •  15:51 17/06/2008DANBNS | קיר גבס
    + הוספת תגובה

    לצורך הדבקה של הפינה המשתנה במדפי גבס האם משתמשים באותו חומר "שפכטל" שמשמש לציפוי כל המדף או משתמשים בחומר אחר. אם כן אשמח לדעת איזה סוג דבק מתאים.( בהדרכה כתוב מרק , אני מקווה שהשאלה ברורה .

  •  17:05 17/06/2008דנצימן | בהחלט אותו החומר
    + הוספת תגובה

    יש למרוח תרם הנחת הסרט על המשטח שעליו יודבק הסרט ולאחר מכן יש להדביק את הסרט ולסחוט את שאריות החומר בעזרת מרית (שפכטל) ולמרוח עליו שכבה נוספת של חומר שפכטל ליצירת פני שטח חלקים ויפים. בהצלחה. דנצימן

  •  17:25 17/06/2008DANBNS | תודה על המענה המהיר ל_ת
  •  11:33 17/06/2008ebarnir | הדרכה בנושא מחשב השקיה
    + הוספת תגובה

    צפיתי בהדרכה המסבירה איך להתקין מחשב השקיה, אבל את הכי חשוב אינני יודע- איך מתכנתים את המערכת. מאוד דחוף לי לקבל הוראות/הדרכה בנושא. יש לי מחשב השקייה בדיוק כמו זה שהופיע בהדרכה.

  •  11:37 17/06/2008שי | אני שולח לך מסר פרטי. ל_ת
  •  12:14 17/06/2008ebarnir | מצטער, לא קיבלתי...
    + הוספת תגובה

    לא קיבלתי מסר אישי...

  •  13:09 17/06/2008שי | יש לי חוברת כזו ואין לי סורק. אתה מוזמן להתקשר ואני אדריך אותך.
  •  21:03 16/06/2008עדי | זרימת מים חלשה מאד בכל הבית
    + הוספת תגובה

    מאתמול בכל ברזי הבית הזרימה חלשה מאד.אנו מתגוררים בקומה השישית ולשאר דיירי הבניין בן 9 הקומות אין כלל בעייה. היכן לדעתכם הבעייה ??? תודה רבה עדי

  •  11:03 17/06/2008שי | בבת אחת מאתמול? יכול להיות שמישהו שיחק עם ברז המים הדירתי?
    + הוספת תגובה

    תוודאו שהוא פתוח.

  •  17:39 16/06/2008נעם | דוד שמש
    + הוספת תגובה

    אני צריך לחבר דוד חדש לבית.יש לי 2 צינורות שיוצאים מהגג. בדוד יש 2 צינורות שיוצאים מהצד ומלמטה4 צינורות וינם 2 קולטים מחוברים אחד לשני שיוצאים מהם 2 צינורות אחד בצד למטה והשני בצד השני למעלה... תודה מראש!

  •  11:11 17/06/2008שי | חיבור דוד
    + הוספת תגובה

    בעקרון החיבורים הם די פשוטים - מבוא (למטה) - צינור כניסת מים קרים מהדירה אל הדוד (החיבור בדוד מסומן בכחול בד"כ). מוצא (למטה) - צינור יציאת מים חמים מהדוד אל הדירה (מסומן באדום). מחזיר- צינור יציאת מים מהדוד אל הקולטים, נמצא בצד ולמטה. מזרים - צינור המזרים מים חמים מהקולט אל הדוד, מתחבר בצד ולמעלה. מומלץ למצוא את אתר היצרן של הדוד שלך ולחפש פרטים נוספים.


    קישור מצורף: http://www.chromagen.biz/SiteFiles/2/3/799.asp
  •  10:49 16/06/2008אבי | הדבקת אריחי קרמיקה פסיפס
    + הוספת תגובה

    רכשנו אריחים של קרמיקה (רשת של ריבועים קטנים) אבל אחרי בדיקה של השטח התברר שנהיה חייבים לצופף את הרשת לחלוטין - כלומר להדביק את הקרמיקה על ידיד כיווץ המשטח ליצירצ רווח 0 בין ריבועי הרשת. יש למישהו רעיון איך לעשות את זה? האם דבק הקרמיקה יתמוך בזה? תודה

  •  12:44 16/06/2008שי | אין סיבה שהדבק לא יתמוך בזה. אבל למה לכווץ?
    + הוספת תגובה

    למה לא לחתוך ולהוריד שורה? הרווחים הם חלק מהיופי של הדוגמה.

  •  13:25 16/06/2008אבי | כיווץ
    + הוספת תגובה

    כיוון שקיים מרווח שאנחנו אמורים למלא בין שיש לחלון, אם לא מכווצים נוצר פער של כמעט שני ס"מ וע"י כייוץ זה נכנס בדיוק.

  •  10:59 17/06/2008שי | אפשר גם לחתוך באמצע האריחים. אבל אם נוח לך עם הדוגמה ללא מרווחים אז אין מניעה ללכת על זה. ל_ת
פתילים 1951 עד 1980 מתוך 2393